sobota, 12 lutego 2011

Miszmasz etniczno-klasyczny

 Długo mnie nie było, więc znowu będzie dłuuugasny post (niestety). W międzyczasie zaliczyłaam dwie serie  antybiotyku, a od początku roku w szkole ciągnę praktycznie dwa etaty z powodu połamania się koleżanki po fachu. Na koralikowanie więc mniej czasu, na internetowanie tym bardziej... Coś tam jednak powstaje ;)

Karmelkowy Wir - wisior z ogromnego brązowego agatu (55 mm średnicy samego kamienia). Przez moment dostępny był w galerii ArsNeo.
 

 Victorienne - całe mnóstwo czarnych onyksów w klasycznym wydaniu. Dostępny w galerii ArsNeo.
 
 
 Szczypta Orientu - wisior z medalionu z chińskiej laki, naturalnego korala i czarnego onyksu. Był dostępny przez czas jakiś w ArsNeo.


 Minuit - naszyjnik z czarnych onyksów dostępny w galerii ArsNeo.
 
Małe uzupełnienie czerwonych kolców i bransy z poprzedniego posta. Wciąż dostępny w galerii Olissima.


 I na zakończenie komplet Hamsa wykonany w sumie już dość dawno temu z czarnych onyksów i srebra. Dumna jestem z niego niezmiernie, bo jako jedyny (jak na razie mam nadzieję;)) znalazł się w prasie drukowanej, a dokładnie w czasopiśmie Businesswoman (dokładnie zaś wisior do niego należący). Dostępny w galerii Olissima.

 Kolczyki Hamsa
Wisior Hamsa

Bransoleta Hamsa

10 komentarzy:

  1. I congratulate you warmly on this series
    from wonderful and unique beaded jewellery pieces!
    Best greetings and wishes:
    Uli

    OdpowiedzUsuń
  2. All shown piece are beautiful, you have done
    a great beadwork!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful as always, and the bracelet in black
    is very beautiful! congratulation
    Happy Beading:-)
    Susy

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jak mi się stęskniło za Twoimi pracami!!! Mam nadzieję, że już nie będziesz chorować i znajdziesz więcej czasu na koraliczki :) Piękny wrzucik, najbardziej spodobał mi się ten orientalny naszyjnik- piękne barwy i cudny projekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. aż ciężko mi coś napisać! Po prostu każdy komplement jaki bym napisała to za mało!

    OdpowiedzUsuń
  6. The first necklace is gorgeousss !!!! Congrats

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Arctią! Słowa to za mało! A już o pierwszym wisiorze i tym orientalnym, to w ogóle nie próbowałabym niczego powiedzieć, bo mnie zwyczajnie zatkało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik japonski - połaczenie idealne! Niesamowity!
    To jak wspołgrają w nim barwy i faktury jest wprost powalajace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,
    Tworzysz prawdziwe cuda! Piękne, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, pogratulować tej wspaniałej pracy!
    Są to wielkie dzieło sztuki i jesteś wielkim artystą.
    Jestem z Panama, mam bloga, ale nie robię na poszukiwanie takich
    rozwiniętych.
    Mam jednak hobby zbieranie czasopism i to jest magazyn
    świetnie.
    Chciałbym wiedzieć, jak je zdobyć.
    Mój e-mail misscarolina143@hotmail.com
    Proszę mi odpowiedzieć byłbym wdzięczny!
    Pozdrowienia i nadal tworzyć piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń